Forretningsbetingelser DestinaXion ApS
Forretningsbetingelserne er gældende ved enhver aftale mellem DestinaXion og kunden, hvorfor det
anbefales, at De som kunde læser betingelserne grundigt igennem. Køb af en service kan ske ved både
skriftlig og mundtlig accept ligesom forretningsbetingelserne gøres gældende, når DestinaXion har
fremsendt aftaledokumenter til kunden. Kun ved skriftlig accept fra begge parter, kan
forretningsbetingelserne undtagelsesvis fraviges.
1. Generelt
1.1 DestinaXion er et Web- og marketingbureau, der hjælper dets kunder med at blive synlige på nettet
samt udvikler hjemmesider, Webshops og integrationer. DestinaXoin bistår også kunden efterfølgende
med Hosting og support, vedligeholdelse af hjemmesiden samt online markedsføring mv. Virksomhedens
forskellige services betyder, at kunden kan få hjælp hele vejen fra ide og udvikling til den færdige
løsning samt efterfølgende online markedsføring.
2. Produktet
2.1 DestinaXion leverer hjemmesider og webshops baseret på WordPress CMS, samt e-
handelsplatformen WooCommerce. DestinaXion opsætter og tilretter plugins og temaer således, at
kunden ender med en færdig løsning, klar til brug.
2.2 DestinaXion bistår kunden med rådgivning og vejledning samt design, således designet
matcher kundens ønsker til design eller kundens eksisterende grafiske designlinje jf. pkt. 4.1.
DestinaXion udarbejder layout ud fra det enkelte temas funktionalitet og udarbejder ligeledes design fra
bunden, når dette kræves i forbindelse med opgavens udførelse. Temaets funktionalitet for udseende
afgrænser hvilke muligheder, der foreligger for at designe hjemmesiden. Såfremt kunden ønsker
funktionalitet eller tilpasninger i en sådan grad, at det skal specialkodes, anses det som en tillægsydelse.
Det af kunden ønskede visuelle layout udspecificeres i fase 1 omkring igangsættelse og den aftalte
grafiske designlinje fraviges ikke. Har kunden konkrete udbedringsønsker til designet, kan kunden
fremkomme med disse, når kunden har produktet til korrektur jf. pkt. 4.1.
2.3 En løsning fra DestinaXion indebærer de funktioner og muligheder som WordPress CMS, WooCommerce
og det enkelte tema stiller til rådighed. Såfremt der ønskes funktionalitet, som standarderne ikke
inkluderer, vil det typisk kræve specialkodning og programmering og vil i den forbindelse være at betragte
som en tillægsydelse.
Ønsker kunden funktionalitet udført, der går ud over standardaftalen, vil DestinaXion undersøge, hvorvidt
funktionaliteten kan leveres. Det udførte ekstra arbejde i forbindelse hermed faktureres direkte til
kunden.
2.4 Såfremt der skal benyttes 3. partssystemer, eksempelvis plugins udviklet af andre for at kunne levere
det ønskede produkt, kan det ikke garanteres, at disse plugins er kompatible med det resterende system
samt at det lever 100% op til kundens ønsker. Beskrivelsen af pluginnet fremsendes således, at kunden har
mulighed for at læse om det lever op til kravene. DestinaXion står ikke til ansvar for eksterne plugins, og
det pålægger ligeledes kunden at betale for disse plugins, medmindre det på forhånd er aftalt mellem
DestinaXion og kunden, at DestinaXion betaler for plugins. Til tider er eksterne plugins på engelsk,
hvorfor oversættelsen af disse anses som en tillægsydelse.
2.5 Hjemmesiderne og Webshops er funktionelle på gængse nyere enheder som er 2 år eller nyere samt
seneste version af browsere, som driftes.
2.6 Det er ikke muligt for DestinaXion at garantere en vis hastighed på hjemmesiden eller Webshoppen.
En sådan hastighed afhænger af mange faktorer heriblandt kundens materiale, ønskede ekstra plugins
samt hastigheden på det valgte Webhotel.
2.7 Når DestinaXion leverer hjemmesider og webshops baseret på WordPress CMS, samt e-
handelsplatformen WooCommerce, er DestinaXion ikke databehandler for kunden. Kunden er
således dataansvarlig for hjemmesiden og skal selv sikre, at løsningen lever op til reglerne om
behandling af persondata, herunder ved at indgå databehandleraftaler med de data behandlere,
som kundens hjemmeside består af.
3. Annullering og reklamation
3.1 Såfremt kunden ønsker at annullere en aftale med DestinaXion, skal dette ske inden opgaven
igangsættes. Alle opgaver igangsættes ved fremsendelse af aftaledokumenter, som sendes senest 48 timer
efter accept af tilbud. En evt. annullering af en aftale kan kun ske ved skriftlig henvendelse til DestinaXion
samt efterfølgende accept af DestinaXion. I forbindelse med en annullering af en aftale pålægges kunden
et annulleringsgebyr på 30% af den samlede aftalte pris, uanset opgavens indhold samt økonomiske
omfang. Accept af annulleringen vil fra DestinaXions side først ske, når kunden har indbetalt faktura jf.
ovenstående.
3.2 Evt. fejl og mangler i forbindelse med levering af en løsning fra DestinaXion skal påpeges skriftligt af
kunden i forbindelse med korrektur og i særdeleshed inden levering af løsningen og / eller inden løsningen
lægges online. Modtager DestinaXion ikke nogen reklamation fra kunden betragtes løsningen som
godkendt fra kundens side i forbindelse med normal korrekturgang. Reklamationer indgivet efter
løsningen er leveret og / eller lagt online faktureres særskilt efter medgået timepris.
4. Processen, levering og forsinkelser
4.1 Processen for udarbejdelse af indgåelse af samarbejde omkring hjemmesider, Webshops og / eller
marketingopgaver vil foregå på følgende måde:
Indledende dialog om funktionalitet, omfang, design, forretning, behov samt eventuelle eksempler. Denne
indledende dialog resulterer i et tilbud, som sendes til kunden. Tilbud er som udgangspunkt altid
gældende i max. 30 dage fra tilbudsdato medmindre andet er aftalt mellem kunden og DestinaXion.
Når tilbud er godkendt af kunden, fremsendes aftaledokumenter til kunden i form af ordrebekræftelse
samt fakturaer jf. de betalingsbetingelser, der er aftalt med kunden. Opgaven er nu igangsat hos
DestinaXion og den respektive afdeling samt medarbejdere er dedikerede på opgaven.
Herefter aftales og afholdes opstartsmøde mellem de respektive medarbejdere hos DestinaXion samt
kunden, hvor opgaven gennemgås og indsatserne forventningsafstemmes jf. aftalen. Her aftales også
tidspunkt for modtagelse af det nødvendige materiale til brug for opsætning af hjemmesiden /
Webshoppen, herunder logo, tekst, billeder, video samt evt. produkter. Materialet fra kunden skal
modtages inden for 20 dage fra aftaledato medmindre andet er aftalt individuelt mellem kunden og
DestinaXion.
Herefter igangsættes udvikling og kunden kan forvente at modtage designoplæg inden for 14 dage fra
aftaledato. Kunden kontaktes ca. 1 uge før designoplæg er klart med henblik på aftale om tidspunkt for
onlinemøde, hvor designoplægget gennemgås og DestinaXion modtager rettelser til designet.
Herefter færdiggør DestinaXion designet med rettelser og sender til godkendelse hos kunden jf. aftale om
2 korrekturrunder. Når kunden har godkendt designoplæg, igangsættes den færdige produktion af
hjemmesiden / webshoppen. DestinaXion forbeholder sig retten til helt eller delvist at lade arbejdet
udføre hos underleverandører. DestinaXion forbeholder sig ligeledes retten til at indsætte generisk tekst
og billeder, såfremt kunden ikke leverer det aftalte materiale rettidigt, således DestinaXion på denne
måde kan overholde den aftalte leveringstid med kunden.
4.2 DestinaXion tilbyder altid 2 korrekturrunder til kunden, medmindre andet er aftalt individuelt.
Såfremt yderligere korrekturrunder er nødvendige (evt. pga. kundens egne forhold) vil disse blive
faktureret særskilt efter medgået tid.
Når hjemmesiden / webshoppen er godkendt, lægges løsningen online efter aftale med kunden. Kunden
har som udgangspunkt altid det fulde ejerskab over løsningen, når faktura er betalt rettidigt og løsningen
er lagt online.
4.3 Leveringstiden af en hjemmeside er som udgangspunkt altid 60 dage og 90 dage for Webshops.
Projektet igangsættes, når aftaledokumenter fremsendes til kunden.
Skyldes en forsinkelse af projektet kundens forhold, og har DestinaXion rykket herfor én gang, er
DestinaXion berettiget til at overdrage hjemmesiden / webshoppen som den er på det givne tidspunkt,
hvor kundens forhold forsinker projektet. DestinaXion forbeholder sig ligeledes retten til at fremsende
faktura til fuld og endelig betaling eller kræve tidligere fremsendte fakturaer betalt ved kundens
forsinkelse af projektet.
Skyldes en forsinkelse af projektet DestinaXion er DestinaXion forpligtet til at informere kunden i god tid
og senest 10 dage før den aftale leveringstid. DestinaXion er ved forsinkelser altid forpligtet til at løse
opgaven såfremt levering kan finde sted hurtigst muligt efter den aftalte leveringstid. DestinaXion kan på
intet tidspunkt økonomisk stilles til ansvar for forsinkelser samt evt. omkostninger eller
omsætningsmæssige tab, som kunden måtte opleve i forbindelse med evt. forsinkelser af projektet.
4.4 Såfremt kunden vælger et andet webhotel/Hosting end hos DestinaXion, skal DestinaXion have
fremsendt korrekt login til det valgt webhotel. Dette indebærer ftp, database samt adgang til
kontrolpanel. Ydermere påhviler det kunden at sørge for, at Webhotellet understøtter seneste teknologier
og er opdateret således, at den udarbejdede hjemmeside, kan uploades og er funktionsdygtig.
4.5 Det påhviler kunden at levere materialer til hjemmesiden såsom logo, tekst, billeder og produktfiler,
medmindre andet er aftalt mellem kunden og DestinaXion. DestinaXion gennemgår ikke disse materialer
såsom kommentering af tekster, stavekontrol eller komprimering af billeder medmindre andet er aftalt
mellem kunden og DestinaXion. DestinaXions bistand vedrørende materiale til hjemmesiden vil betragtes
som ekstra arbejde, som der kræves tillægsbetaling for.
Såfremt materialerne ikke modtages rettidigt, vil der blive indsat ”generisk tekst” samt ”Kommer snart”
billeder. DestinaXion kan ikke på nogen måde gøres ansvarlig for indholdet på hjemmesiden, ligesom
DestinaXion ikke kan gøres ansvarlige, hvis indhold eller billeder krænker 3. mands rettigheder.
4.6 Ved hjemmesidens / Webshoppens færdiggørelse / godkendelse lægges hjemmesiden / Webshoppen
online på DestinaXions server hos One.com. Ønskes hjemmesiden / Webshoppen lagt online på en server
valgt af kunden, skal der fremsendes gyldigt login til det webhotel hjemmesiden skal uploades til,
hvorefter hjemmesiden / Webshoppen vil blive lagt online på det valgte Webhotel. Modtager DestinaXion
ikke gyldigt login, vil hjemmesiden blive liggende på DestinaXions test-side, indtil der sendes gyldigt
login. Der vil ved efter 30 dage blive igangsat webhotel, som der kræves tillægsbetaling for.
4.7 Der er som udgangspunkt ikke indlagt fysiske møder i processen omkring udarbejdelse af opgaver,
hjemmesider eller webshops, dog vil dette vurderes fra opgave til opgave i forhold til kundens ønsker samt
informationsbehov, så den bedst muligt opstart for et projekt kan opnås.
5. Ophavsret
5.1 Efter færdiggørelse / godkendelse af hjemmesiden / Webshoppen, tilfalder den fulde brugsret over
hjemmesiden / Webshoppen kunden.
5.2 Alle immaterielle rettigheder, ud over dem kunden har leveret, tilfalder DestinaXion. DestinaXion
må til en hver tid benytte komponenterne, herunder design og kodning mv. i andre sammenhænge.
5.3 DestinaXion har den fulde ophavsret over design og kodning, som er udarbejdet af DestinaXion.
6. Ansvarsfraskrivelse
6.1 DestinaXion kan ikke pålægges ansvar for det af kunden tilsendte materiale. Det er således
kundens eget ansvar at sørge for, at materialet overholder gældende lovgivning om ophavsret, og at
kunden er berettiget til at bruge materialet.
6.2. DestinaXion kan ikke drages til ansvar i noget tilfælde for indirekte tab, herunder – men ikke
begrænset til – driftstab, følgeskader og/eller avancetab kunden måtte lide som følge af kundens
misligholdelse af sine forpligtigelser over for tredjemand samt tab, der kan henføres til mistede eller
ændrede data og omsætning.
6.3 Kundens erstatningskrav over for DestinaXion kan under ingen omstændigheder overstige summen af
projektets samlede pris eller summen af kundens betalinger for de seneste 6 måneders ydelser i tilfælde
ved samarbejdsaftalerne i henhold til den indgåede aftale. DestinaXion kan ligeledes ikke økonomisk
stilles til ansvar for evt. omsætningsmæssige tab, som kunden måtte lide i forbindelse med udarbejdelsen
af en ny hjemmeside / Webshop, ej heller ved forsinkelser i forbindelse med udviklingen af en
hjemmeside / Webshop. Se i øvrigt pkt. 4.3. Det samme gælder ved brud på persondatasikkerheden eller
behandlinger, som kunden har ansvaret for, og som er foretaget af DestinaXion. Retter en registreret et
erstatningskrav direkte mod DestinaXion, har DestinaXion desuden ret til at søge regres, således at
DestinaXion i intet tilfælde betaler erstatning i videre omfang end angivet.
6.4 DestinaXion kan ikke drages til ansvar, såfremt kundens hjemmeside eller webshop har nedetid
som følge af Hosting eller fejl og problemer med WordPress, temaet og de tilhørende plugins.
6.5. Såfremt en hjemmeside eller webshop, lavet af DestinaXion, skal lanceres og erstattes med det
eksisterende indhold på et webhotel, kan DestinaXion ikke drages til ansvar for fejl eller nedetid.
Ydermere kan der opstå nedetid i forbindelse med re-delegering af domæner eller ændringer i DNS,
hvilket DestinaXion ej heller kan stilles til ansvar for.
6.6 Såfremt DestinaXion har fået til opgave at udbedre fejl, lave nye ting eller generelle ændringer på en
hjemmeside eller webshop kan DestinaXion ikke stilles til ansvar for eventuelle fejl såsom kompatibilitets
problemer med plugins eller browsere. Derudover påhviler det kunden at have backup.
6.7 DestinaXion kan ikke drages til ansvar ved faldende placeringer på søgemaskiner såsom Google ved
udarbejdelse af en ny hjemmeside eller webshop samt implementeringen / lanceringen heraf hverken før,
under eller efter.
6.8 DestinaXion kan ikke drages til ansvar, såfremt DestinaXion er behjælpelige med juridisk vejledning. Vi
rekommanderer altid at gå til en fagkyndig ved juridiske anliggender.
6.9 DestinaXion kan ikke drages til ansvar såfremt hjemmesiden hackes, eller der af anden art kommer
uautoriserede ind på hjemmesiden. DestinaXion kan ikke stilles til ansvar, hverken direkte eller indirekte
i forbindelse med nedbrud, de-aktivering af betalingskort / betalingssystemer eller andre
udefrakommende påvirkninger i forbindelse med hjemmesiden eller håndtering af online markedsføring
på eksempelvis Facebook, Instagram, LinkedIn mv.
6.10 Såfremt DestinaXion byder ind på et projekt eller opgave, som det viser sig ikke kan laves,
forholder DestinaXion sig retten til at kunne annullere aftalen, eller den del af opgaven som ikke kan
laves, og tilbagebetale det betalte, eller dele af det betalte, beløb til kunden.
7. Hosting
7.1 Hosting indebærer at DestinaXion igennem deres leverandør, kan tilbyde kunden et webhotel hvorpå
kundens hjemmeside kan være tilgængelig. Når kunden køber et webhotel gennem DestinaXion, er
DestinaXion databehandler for kunden.
7.2 Størrelsen på webhotellet afhænger af, hvilken pakke kunden har købt. Der er ved ethvert webhotel
sat en begrænsning på i form af pladsforbrug, trafik samt processer.
7.3 Der garanteres ikke specifikke oppetider for kundens hjemmeside, og DestinaXion kan ikke drages til
ansvar for nedetider som skyldes tredjemands forhold.
7.4 DestinaXion forbeholder sig retten til at måtte sætte en kundes webhotel på pause, såfremt det kan
påvises, at kunden eller dens hjemmeside udgør en skadevoldende adfærd på serveren herunder – men
ikke begrænset til – udsendelse af spam, højt forbrug af ressourcer eller usikker software som giver
uvedkommende adgang. Adgangen vil være på pause, indtil problemet er fejlfundet og løst af kunden.
8. Support
8.1 DestinaXion hjælper kunden med at supportere hjemmesiden / Webshoppen således, at den er
opdateret i forhold til WordPress opdateringer samt opdateringer af Plugins. DestinaXion kan dog ikke
stilles økonomisk til ansvar, såfremt hjemmesiden / Webshoppen fejler grundet manglende opdateringer.
Ydermere indbefatter aftalen at kunden kan modtage support over telefon og mail ved spørgsmål omkring
deres hjemmeside samt indsende rettelser til ændring af tekster og billeder på eksisterende sider. Det
fremgår af DestinaXions aftaledokumenter, hvad der er inkluderet i aftalen.
8.2 DestinaXion hjælper med at ændre kundens tekster og billeder på eksisterende sider. Kunden
fremsender rettelserne til DestinaXion på mail med det nye materiale. DestinaXion ændrer ikke i
hjemmesidens opsætning, indstillinger, layout, menu-struktur eller opretter nye sider medmindre andet er
aftalt mellem kunden og DestinaXion. Ændring og oprettelse af produkter og produktkategorier er ej heller
inkluderet medmindre andet er aftalt mellem kunden og DestinaXion. Ændringer i layout, menu-struktur,
oprettelse af nye sider, oprettelse af produkter og produktkategorier vil som udgangspunkt altid kræve
ekstra betaling fra kunden.
8.3 Opdatering af plugins, WordPress og temaer opdateres jævnligt til seneste tilgængelig version, så
længe der ikke opstår kompatibilitet problemer. Såfremt en opdatering af et plugin ikke er kompatibelt
med den resterende hjemmeside, opdateres den derfor ikke.
8.4 Det primære ansvar for hjemmesiden påhviler altid kunden, men DestinaXion bestræber sig på
at afhjælpe eventuelle problemer samt at vejlede kunden bedst muligt.
8.5 DestinaXion bestræber sig på at udbedre eventuelle fejl forårsaget af kunden eller eventuel hacking
på hjemmesiden, men er ikke forpligtet hertil medmindre kunden har købt en sikkerhedsaftale hos
DestinaXion. Udbedring af fejl forårsaget af kunden faktureres særskilt.
8.6 I forlængelse af pkt. 8.5 bestræber DestinaXion sig på at udbedre eventuelle fejl forårsaget af 3. part
herunder personer, plugins og services, men er ikke forpligtet hertil. Udbedring af fejl forårsaget af 3.
part faktureres særskilt.
9. Online markedsføring
9.1 DestinaXion bistår kunden med at opnå et potentielt øget salg på internettet ved brug af værktøjerne
Google, Facebook, Instagram og LinkedIn samt øvrige sociale medier samt via SEO
(søgemaskineoptimering). DestinaXion bestræber sig på at øge kundens besøgende og dermed salget inden
for det på forhånd aftalte budget.
9.2 Der stilles ingen garanti for specifikke resultater, medmindre andet er aftalt med kunden, evt. i form
af en provisionsaftale eller lignende.
9.3 Normalt afregnes omkostninger til det specifikke medie mellem kunden og mediet via kundens
tilknyttede betalingskort. I visse situationer vil omkostninger til visse sociale medier medregnes mellem
mediet og DestinaXion af praktiske årsager. Det aftalte beløb faktureres altid forud til kunden til det
selvsamme beløb. Se pkt. 10.6. Der gøres opmærksom på, at der som udgangspunkt altid opkræves et
administrationsgebyr på kr. 500,00 ex. moms, når DestinaXion afregner for annonceringen på vegne af
kunden.
10. Betaling
10.1 Alle oplyste priser er angivet i danske kroner, ekskl. Moms.
10.2 Betaling for DestinaXions ydelser i forbindelse med hjemmesider eller webshops sker altid
som forudbetaling eller som forudbetalte rater, medmindre andet er aftalt mellem kunden og
DestinaXion.
10.3 Betaling for DestinaXions ydelser i forbindelse med marketingydelser og annoncering sker via
forudbetaling enten årligt, halvårlig eller kvartalsvis, medmindre andet er aftalt mellem kunden og
DestinaXion. Indbetalte beløb fra kunden til DestinaXion til brug for på vegne af kunden
tilbagebetales ikke.
10.4 Betaling for DestinaXions ydelser i forbindelse med Hosting og support sker via forudbetaling årligt.
10.5 Uanset afgivne tilbud tages der forbehold for prisstigninger som følge af lønstigninger, stigninger i
materiale, stigninger fra eksterne leverandører samt øvrige omkostninger.
10.6 DestinaXion er berettiget til at fakturere aconto efter eget skøn.
10.7 Der vil ved opgaver såsom grafik, webudvikling, ekstra funktioner mm. blive faktureret ved opgavens
start.
10.8 Betaling af samarbejdsaftaler skal forudbetales jf. pkt.11.2.
10.9 Alt arbejde fra DestinaXion vil blive igangsat samtidig med fremsendelse af aftaledokumenterne,
hvilket i praksis også betyder, alle timer fra fremsendelse af aftaledokumenterne vil blive registreret og
vil indgå som en del af faktureringen i tilfælde af en evt. annullering fra kunden.
10.10 Har kunden indgået en samarbejdsaftale med DestinaXion, vil det fremgå af tilbuddet, hvor lang tid
der faktureres for. Som udgangspunkt faktureres vedligeholdelse og webhotel 12 måneder ad gangen og
online markedsføring for minimum 3 måneder ad gangen, medmindre andet er aftalt mellem kunden og
DestinaXion.
10.11 Ekstraarbejde ud over aftalegrundlaget efterfaktureres ved 1.000,00 DKK + moms pr. time.
DestinaXion forbeholder sig således retten til at opgøre timerne samt efterfakturere timer arbejdet,
som ligger ud over aftalegrundlaget, i op til 3 år efter opgavens / samarbejdets start.
10.12 Såfremt der ikke sker rettidig betaling, vil der blive fremsendt op til 2 betalingspåmindelser.
Reagerer kunden ikke på de fremsendte betalingspåmindelser, vil kravet blive sendt til sædvanlig
inddrivelse af fordringen efter inkassolovgivningens regler. Det skal fastslås, at manglende rettidig
betaling af fakturaen betragtes som en væsentlig misligholdelse, hvorved DestinaXion har ret til at
stoppe opgavens udførsel, deaktivere hjemmesider og / eller Webshops (hvor DestinaXion står for
Hosting) samt sætte eventuelle services på hold samt fakturere samtlige udestående timer / beløb.
11. Bindingsperiode samt opsigelse
11.1 Der er som udgangspunkt ingen bindingsperiode for de løbende samarbejdsaftaler, dog bindes kunden
for den aftaleperiode, som aftalen løber over jf. pkt. 10.8.
11.2 Enhver samarbejdsaftale kan frit opsiges af begge parter skriftligt med senest 30 dages varsel inden
aftaleperiodens udløb jf. pkt. 10.8 og 11.1. Opsigelse skal ske skriftligt til info@destinaxion.dk og skal
bekræftes af DestinaXion for frigørende virkning.
12. Andet
12.1 DestinaXion er berettiget til at bruge et projekter som referencer på hjemmesiden samt i egen
online markedsføring og til salgsmateriale.
13. Ændringer
13.1 DestinaXion er berettiget til at ændre i forretningsbetingelserne såfremt, at der opstår ændringer
i markedsforhold eller andet. Opdaterede forretningsbetingelser vil altid blive gjort frit tilgængelige på
DestinaXions hjemmeside.
14. Force majeure
14.1 Hverken DestinaXion eller kunden skal i henhold til nærværende betingelser anses for ansvarlige over
for den anden part, for så vidt angår forhold, der ligger uden for partens kontrol, og som parten ikke ved
aftalens indgåelse burde have taget i betragtning og ej heller burde have indgået eller overvundet,
herunder nøglepersoners sygdom eller død.
15. Værneting
15.1 Eventuelle tvister og uoverensstemmelser vil blive afgjort efter dansk ret v. retten i Viborg.
Version 1.0
01.10.2024
Vi er en erfaren konsulentvirksomhed, der fokuserer på at hjælpe din virksomhed via personlig kontakt. Vi tror på, at vi med tæt samarbejde og forståelse for din virksomheds DNA har nøglen til succes. Ved at lære dig og din virksomhed at kende, opnår vi mærkbare resultater som bringer dig i mål på din ønskede digitale destination.
Certificeringer: